IT Help Desk Specialist
smarter

Описание вакансии: IT Help Desk Specialist

Requirements:

  • Complete higher education (IT is preferable)
  • Working experience in a similar position not less than half a year
  • Fluent English
  • Basic knowledge of networking technologies;
  • Professional knowledge of Windows XP, Windows Vista and basic knowledge of Windows 7;
  • Advanced user of MS Office (mainly Word, Excel, Outlook) ;
  • Advanced user of hardware
  • Team member with strong interpersonal skills;
  • Able to work under pressure;
  • Ready to take on responsibility.


Responsibilities:

· Ensuring that user requests are logged and resolved within the approved time frame

· Providing installation and upgrading of computer systems hardware and software

· Organizing administrative functions for network facilities

· Providing first line technical support and problem solving in cases of user hardware/software failure

· Providing of first line technical and/or support and problem solving in cases of network failure

· Escalating problems accurately and on time to the IT Service providers, for example in case of a network failure or a computer or service failure and keep users with outstanding problems informed of the status and any unforeseen delays in the resolution process

· Handling back-ups of desktops and laptops

· Handing Multi-functioning devices (print, scan, copy)

· Handling the first line of IP- telephony, audio and video- conference systems, including basic programming of these systems and administration

· Training users

· Project work as defined by ITS Project Services and IT Service Desk Manager, such as migrations and projects, installing software when agreed, etc.

· Maintaining all IT Services procedures, databases and documentation


  • Зарплата: Не указана
  • Город: Алматы
  • Адрес: Не указан
  • Координаты: Не указаны
  • Наличие авто: Нет
  • Удаленная работа: Нет
  • Пол: Не указан
  • Опыт: Не указан
  • Занятость: Полная
  • Налоги: Не указаны
  • Минимум GPA: Не указаны

  • Контакты
  • ТОО КПМГ АУДИТ kpmgaudit@beam.kz
Информация о компании
  • Название: ТОО КПМГ АУДИТ
  • БИН:
  • Сайт: https://home.kpmg/kz/ru/home.html
  • Описание:

    KPMG - это международная сеть фирм, предоставляющих аудиторские, налоговые и консультационные услуги. В офисах KPMG в 147 странах мира работают 219 000 сотрудников.

    Целью своей деятельности KPMG видит превращение профессиональных знаний в реальную экономическую выгоду в интересах своих клиентов, сотрудников и общества в целом.


    Три основополагающих принципа KPMG – это высокое качество предоставляемых услуг, глубокое понимание проблем наших клиентов и целостный и последовательный подход к ведению бизнеса. Именно эти принципы, отражающие единые законы осуществления деятельности компании во всем мире, служат руководством для наших специалистов при оказании услуг в области аудита и консультирования по финансовым и налоговым вопросам. Наша цель – помочь совершенствоваться всем, с кем мы работаем, будь то наши сотрудники, клиенты или общество в целом. Именно так мы намерены укреплять нашу репутацию лучшей компании на рынке.