Anaplan Architect - Consulting Department
smarter

Описание вакансии: Anaplan Architect - Consulting Department

Your role:

By being a part of our Anaplan implementation and financial transformation team as an Anaplan architect, you will be responsible for creating budget models, identifying the best methods and algorithms for solving the tasks, controlling the quality of the team's work, and developing the Anaplan practices.


Our Team:

Our team assists companies to develop and implement innovative web- and mobile business development services. We manage projects from start to finish — our specialists are able to create digital products of any complexity under strict deadlines. Our portfolio includes multiple projects that have implemented best global digital practices in the areas of product research, planning and development.

We form a unique team for each project by using Agile-methodology. Based on the assigned objective, our comprehensive approach, which includes market research, building and testing hypotheses, allows us to create minimum viable products, as well as operational digital systems.


Your duties will include:

  • Developing models in the Anaplan system;
  • Managing, updating and streamlining current Anaplan models;
  • Developing architecture;
  • Implementing safety settings and models;
  • Managingintegration with external data sources;
  • Training junior staff on how to use Anaplan system;
  • Managing and conducting UAT-testing for end users;
  • Managing requirements;
  • Correcting errors and comments from end users;
  • Participating in tender; drafting commercial proposals; holding client meetings, and developing Anaplan system practices in the CIS region.


Requirements:

  • Having 2+ years of experience in developing models in Anaplan system; Anaplan certifications (Level 1, Level 2, Anaplan Way, Level 3, Certified Model Builder, Certified Solution Architect, Master Anaplanner)
  • Fluent oral and written English;
  • An ability to learn quickly;
  • Analytical thinking and systemic approach to problem solving tasks (or consider revision: solving tasks);
  • An understanding of Agile Scrum;
  • An understanding of financial planning and budgeting processes.


We offer:

  • Fair compensation and a transparent career and professional growth system;
  • Comprehensive Health, Life, Travel insurance programmes;
  • Professional training and development, and certification;
  • Ability to work to flexible schedules and remotely;
  • Comprehensive corporate discount programme;
  • Child care benefits and adoption leave policy;
  • Well-being, Mobility programmes.


  • Зарплата: Не указана
  • Город: Алматы
  • Адрес: проспект Аль-Фараби, 36
  • Координаты: Не указаны
  • Наличие авто: Нет
  • Удаленная работа: Нет
  • Пол: Не указан
  • Опыт: Не указан
  • Занятость: Полная
  • Налоги: Не указаны
  • Минимум GPA: Не указаны

  • Контакты
  • Deloitte Caspian Region deloitte@beam.kz
Информация о компании
  • Название: Deloitte, Caspian Region
  • БИН:
  • Сайт: https://www2.deloitte.com/kz/ru.html
  • Описание:

    «Делойт» ― международная сеть компаний, в число клиентов которой входят около 400 из 500 крупнейших компаний по версии журнала Fortune. Специалисты «Делойта» обслуживают клиентов более чем в 150 странах мира и используют свои обширные отраслевые знания и опыт для решения самых сложных бизнес-задач. «Делойт» предоставляет услуги в области аудита, консалтинга, финансового консультирования, управления рисками и консультирования по налогообложению и праву государственным и частным компаниям, работающим в различных отраслях экономики. 330 тысяч специалистов «Делойта» по всему миру, в том числе более 500 специалистов в 4 городах Казахстана привержены идеям достижения результатов, которыми можно гордиться.

    В Каспийском регионе «Делойт» представлен в пяти крупнейших городах — Нур-Султан, Алматы, Актау, Атырау, Ташкент.



    Мы хотим, чтобы знания и опыт сотрудников приносили значимый вклад в наше общее дело и были оценены по достоинству.

    Мы используем прозрачную систему оценки эффективности работы, которая основывается на регулярной обратной связи, коучинге, карьерном консультировании, а также понятных инструментах оценки результатов.

    Благодаря программе адаптации новых сотрудников с участием buddy ты можешь быть уверен в поддержке со стороны опытных коллег с первого дня работы в нашей компании.